onsdag 30. mars 2011

Skissedilla #105

Har scrappa litt igjen *stolt* Bruke sikkert to dagar på ein lo for tida, finne ikkje heilt roen med scrappinga ,men veldig gøy når eg får tid til å sette meg ned med det. Alt blir veldig likt synst eg, så eg e masse rundt i blogger for å kikka etter ny inspirasjon. Veldig masse fint å finne! Denne loen er laga til skissedilla # 105. Dei første bildene av mannen å litlajento. Tenk at da e nesten eit halvt år sidan alt, uff kor fort da går. Her e da kosedag heime med mellomste så e litt slakk... så mens da e barne-tv tid å minstejenta kviler så blir da litt pc tid på meg:)

3 kommentarer:

  1. Godt å se fra deg igjen;)
    Nok en hææærlig lo. Liker veldig godt stilen din, men skjønner at du føler det blir likt... Selv er jeg rundt å farter i alle slags stila arter for tiden... Moro det;)

    Ha ei flotters uke!

    SvarSlett
  2. Sånn har jeg det litt også, leter etter nye måter å scrappe på...

    -men ser ikke ut som du trenger å klage asså, denne er jo bare helt nydelig!

    Elsker fargene, og du har samlet atlt så fint! Alt stemmer her!


    Takk for flott bidrag!

    SvarSlett
  3. Denne var helt nydelig!!!
    Vakre bilder og skjønne farger.
    klem

    SvarSlett