mandag 2. november 2009

STM # 22

Eg har fått scrappa litt i helga;) Har tatt litt lesefri no når pensum e ferdig, så får eg sette støtet inn frå helga av.... Så deilig å gjera på nåke anna.
Har laga dinna loen til STM#22. Sangen var "Ta livet som det faller seg" frå jungelboken. Herlig glasang:)

Har fått laga ein til lo, men trur den får vera uvist ei stund iallefall...:)
Ha ein fin mandagskveld. Eg e nett komt fra trening, så eg skal med god samvittighet setta meg ned i sofaen å surfe litt og kose meg med ein kopp te:)

6 kommentarer:

  1. Nydelig lo!
    Litt ulikt deg, men samtidig litt deg og...
    Var flotte farger og sommerfuglene satte prikken over i en;)

    SvarSlett
  2. For et herlig bilde!! *smelt*
    Kjempeflott LO, liker fargebruken din!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Å for en lekker LO. Så herlig fargekombinasjon med kraft, vårgrønn og hvitt. Det ble rett og slett vakkert. Og bildet er jo helt nydelig ja.

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde! Og lekkert fargevalg og stilig oppsett - nydelig LO :)

    SvarSlett
  5. Digger bildet ditt - noe så nydelig!!:) Nok en fin LO fra deg:)

    Ønsker deg en flott onsdag videre:)

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde, flotte farger - en delikat LO!!

    SvarSlett