tirsdag 4. mai 2010

Lenge siden...


Det har skjedd lite på scrappefronten dei siste månadane...av den enkle forklaring av at det er eit nurk til på vei å eg har rett å slett ikkje hatt overskudd til meir enn det så ein må gjera i kvardagen som jobbing, skulelesing, ungar og rydding...Men no ser det ut så at at formen e på stigande og eg litt etter litt får lyst til å scrappe igjen. E iallefall innom scrappepulten å tutlar med eit og anna prosjekt:)
Med vår e da ny eksamen, berre 3,5 veka igjen, så i dag har eg levert ungane i barnehagen og tatt meg ein "feriedag" for å komme i gang med repitisjonen. Godt å vera heime åleine til ein forandring sjølv om det er skule så står på tapetet.
Siste fag no så e veldig motivert til å bli ferdig. Så kan me kosa oss med sommar og sol (forhåpentlig) når eg e ferdig med faga mine i slutten på mai.
Har fortsatt nåken loar eg ikkje har vist etter treffet i februar. Den over er eit bilde av Fredrik for kvar av dei første 12 mnd hans. Litt kos å scrappe babybilder igjen. Gledar meg til mange fleire til hausten:)
Ha ein fin dag!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny baby på vei!
    Gøy å se noe nytt fra deg! Herlig LO. Likte veldig godt fargene du har brukt på denne. Fin dokument av barnets første år.

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO i herlige farger.
    Gratulerer med ny baby på vei.
    Spennende tider i møte...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. så morsomt med en ny baby på vei da. gratulerer så masse.
    lekker LO du har lagd her. stilig med alle de bildene, tror jeg må lage noe lignende av alle mnd-bildene av mine små og.
    takk for tipset.

    SvarSlett
  4. Grattis nok en gang med babyen!
    Lekker lo, har savnet å sett noe fra deg, men grunnen er til fraværet er jo veldig forståelig;)

    SvarSlett
  5. Grattis med nurket på vei - og så lekker LO :)

    SvarSlett
  6. denne var aldeles nydelig, utrolig flott med så masse bilder. Lekre farger og detaljer=)

    SvarSlett