mandag 11. oktober 2010

Mitt mesterverk


Scrappehuset har ein utfordring gåande om å scrappe ditt " mesterverk". Egentlig litt vanskelig å vite heilt ka så e mitt mesterverk, men eg er iallefall veldig glad å scrappe med kvit bakgrunn, bruke masse blomster, revne kantar, glimmermist og pynte litt med rub-ons. For tida e eg og veldig glad i å klippe ut papirblomster og anna figurar frå mønsterark.
Så mitt bidrag er loen over. Kanskje ikkje heilt i dei fargane eg pleier å bruka, men veldig gøy med spreke fargar!
Ha ein fin dag!

5 kommentarer:

  1. nydelig. herlige farger og lekkert med glimmermist. du har samme favoritt-ting som jeg har for tiden ser jeg. ;o)
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  2. Å den mestrer du til de grader!
    Lekker lo!

    SvarSlett
  3. et nydelig bidrag av ditt mesterverk, uten tvil....og ja, de fargene er nok uvanlig for de fleste (i alle fall mange) men va lekre å leke med likevel....-og jeg antar du har sett intervjuet som ligger ute der også... hihi...

    SvarSlett
  4. Så fin denne var, Lene!!
    Og absolutt i din stil!! Veldig lekker!!

    Moro at du er aktiv hos oss :):)

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelige farger!!! Helt hærlig, og HELT KLART et mesterverk!!!
    Tusen takk for at du ble med!!!

    SvarSlett