tirsdag 21. juni 2011

Skissedilla # 117

Me har scrappever på vestlandet. Passe jo egentlig greit når da e ei rolig veka i heimen og, om me no godt kunne fått litt sommar snart :) Satse på den kjem når resten av familien tar ferie om nåken veker, så kan eg heller kosa meg med litt scrapping å inneaktivitetar no i innspurten på permisjonen min :)
Eg har laga eit bidrag til vekas skisse hos Skissedilla. Solveig så studere hendene sine, ca 3 mnd. Herlige tid. Ikkje så lett å få oppstilte bilder av ho lenger, da e full fart vekk frå kulissene før eg har fått tenkt meg om:) Men da e ei artige tid når dei begynne å oppdaga verden rundt seg.

3 kommentarer:

  1. å herlighet for en vakker jente og en flott LO.
    du er bare så flink du altså.
    klem pia

    SvarSlett
  2. it is adorable and sweet...

    SvarSlett
  3. บริการเกมสล็อตออนไลน์ปี 2022 เกมให้เลือกเล่นมากกว่า 1,000 เกมซุปเปอร์สล็อต f

    SvarSlett