tirsdag 12. mai 2009

Skissedilla#7

Har jammen fått laga eit bidrag til Skissedilla denne veka og. Scrapping e terapi eller ka?? (Som dårlig unnskyldning eg kan bruka når andre ting burde vore gjort*flau*) Men kjenne at da begynne å bli sommar og at da e kjekkere å vera ute, å da e vel akkurat sånn da skal vera på dinna årstida!
Bildene på loen e frå i sommar, va på båttur med mamma å pappa ute i holmane, å da va so varmt at da va rett å slett ikkje til å holda ut for babyar,å egentlig andre og;) så då stoppa me midt på havet å duppa oss (dvs eg kan vel ikkje skryte på meg at eg va uti...) Hannah va knall tøff å ville bada ho og. Skikkelig badenymfe ho, i fjor iallefall, så blir stas når da e badesesong igjen!
No skal eg surfe litt mens Fredrik sove litt til før me kjøre å hente Hannah i bhg. Far i huset skal male terasse i ettermiddag så da blir forhåpentligvis utedag på oss andre:) herlig ver!!!

5 kommentarer:

  1. Så mye flott du har i bloggen din :o)
    Og denne LO'en var kjempeflott!
    Lekkert med bølgepappen og malingen!
    Takk for kommentaren i bloggen min.
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Denne LOen var kjempelekker!Likte lagene og malinga bak bildene spesielt godt.

    SvarSlett
  3. åh..... denne var jo bare rålækker:)

    SvarSlett
  4. Godt du tok deg tid til litt terapi :-)
    Flott med maling og bølgepapp.

    Takk for bidraget ditt.

    SvarSlett
  5. For en herli LO, denne var kjempe fin, likte fargevalget ditt:)

    SvarSlett