lørdag 11. april 2009

Award


Eg har fått ein award!! Kjempegøy! Tusen takk tangent, da sette eg veldig pris på. Utrulig kjekt å sjå alt det fine du lagar!
Awarden skal eg sende videre til 10 scrappere som inspirerer meg. Må sei at det er vanskelig for det e så enormt mange eg synst e så flinke. Men disse har eg valgt å sende den videre til:
AnneM; Kjempegøy å studere loene dine, for du har så enormt mange kreative detaljar!
Elisabeth; Liker enormt godt den reine og enkle stilen din. Åsså e du så flink å bruke masse tekst. Eg e og veldig imponert over alle syprosjekta dine!
Anne; Kjempemasse fine loar, ein kjempeflott stil der bildene komme veldig godt fram.
Honey; Ein kjempeflink scrapper. Tusen takk for masse koselige kommentarar i bloggen min!
Ullpurka; Har virkelig fått augene opp for alt det fine du lagar den siste tida. Masse flott!
Catalina; Dine loar har eg likt kjempegodt heilt sidan eg begynte å scrappe for tre år sidan. La så nn merke til den reine fine stilen din og dei herlige bildene! Likar og at sidene dine forteller historiar med masse teks og bilder.
Mo9ca; Nok ein scrapper som eg kikkar masse innom for å få inspirasjon. Utrulig dyktig!
Carina; Carina lagar enormt masse stilige og kreative loar. Herlig stil! Å masse nydelige kort i bloggen hennas. Va så heldig å få vera på lag med ho i scrappestafetten i haust. Kjempekjekt!
Hannapanna; Ho lagar enormt masse flotte sider med masse pynt på. Det e eg veldig glad i, å e lika imponert over alle som klarar å få det til sånn som du!
Gunilla; Gunilla vant Mesterscrappen 09, å eg må sei at det er utrulig bra gjort med alle dei flinke deltakarane. Men loane ho lagar ein berre lekre! Ein blogg som absolutt er verdt eit besøk!
Håpar alle får ein fortsatt fin påske!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden, den var personlig og jeg satte stor pris på denne:) forstsatt god påske til deg med!!:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden!
    Skal ta den jeg;) Må jo si at jeg nevner deg der å;)

    SvarSlett