fredag 24. april 2009

Skissedilla # 4



Her e mitt bidrag til skissedilla dinna veko. Jammen fant eg ikkje nåke gammalt handarbeid som eg begynte på for himla mange år sio. Grett å få brukt da til nåke..hihi..vart visst ikkje ferdig med da, å va visst ikkje så veldig flink å hekle *flau*

Bildene e frå når me va på Gla'mat festival i Stavanger i sommar (sorry pappa for bildene;)) Greit å få unna litt bilder frå i sommar no når neste sommar e på vei.

Me sitt å ventar på at minsten skal våkne så me kan ete og gå på tur i markjo. Fant ein plass med masse kusommar når eg gjekk tur i går, så me må avgårde å plukka litt.

Ha ei fin helg!

4 kommentarer:

  1. Du er iallefall MYE flinkere enn meg til å hekle, for jeg vet såvidt hvordan en heklenål sr ut hihi. Nyydelig rosa lo. Søte ugla;)Likte også godt silkebåndet:))

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  2. åååå.. denne var lekker...

    SvarSlett
  3. Denne var kjempe flott, grett å få unna litt før nye bilder kommer i hus ;-)
    Må ha ei god helg videre

    SvarSlett
  4. Sommer!
    Stilig med de store sløyfene du har begynnt med, eller som jeg begynner å legge merke til ;)

    SvarSlett