søndag 3. mai 2009

litt nytt herifrå



Her e to stykker eg laga i forrige veka:) Den øverste har eg prøvd meg på å ha avispapir som mønsterpapir, da vart no litt stilig egentlig...sånn sio eg brukar papp på alt så tenkte eg at eg skulle prøve å la ver å ha det på for ein gongs skuld*hihi*
Bildene e tatt i august når eg og Fredrik og minste søstera mi var i Oslo hos den andre søstera mi. naturlig nok vart han dulla masse med:)
Den underste e mitt bidrag til skissomania i veke 17 på Scrapping.no
Hannah "vise" Fredrik koss'n han åpner presangar:) Litt annerledes skisse enn eg egentlig likar, men gøyt å få unna litt bilde:)
Eg har alt vore meg ein tur i marko å bakt ei kaka.Nåken fordelar e da med ungar så e mårenfuglar... Så no skal eg og Hannah lage krem til kaka, me skal feire ett årsdag med familien i dag. Herlig ver så passa supert for me blir ganske mange:)
Ha ein fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar