mandag 28. desember 2009

STM # 25


Har laga eit bidrag til STM # 25 sånn i siste liten:) Sangen er "Hva var vel livet uten deg" frå Fredriksons fabrikk, absolutt ein sang ein får på hjernen *dån* Eg kosar meg med rolige romjulskveldar, har ikkje fri, men da e no ein annan modus på dagane no i romjula uansett, å eg må innrømma at eg synst da e trist at førjulstida alt er forbi og at det er eit heilt år til neste gong...men da e godt å tenka på at me går mot lysare tider å lange kveldar...
ha ei fortsatt fin romjul; eg blir veldig glad for ein kommentar:)

3 kommentarer:

  1. Denne var skikkelig lekker Lene!! Nydelig:)

    God jul videre:)

    SvarSlett
  2. God jul, litt på etterskudd!
    Nice lo, søt de bambiene var... Passet jo kjempe til temaet da.
    Kos deg mase resten av året og nyt de siste dagene:)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Utrolig kul bruk av blomster på denne:)

    SvarSlett