fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!


Godt nytt år!
Startar året med å legga ut den siste loen frå 2009, den har eg laga til STM " 26. Sangen var "klippe, sage, lime" frå Putti puttiplott. Eg har gått veldig utenom temaet og brukt ordet "tid". Bildene e av meg å Hannah så e klar til å gå å sjå "knerten" på kino. Knallkos, Hannah sin første kinotur, så ho va ganske stolt!
Me har hatt ei rolig og fin nyttårsfeiring i lag med gode venner, kosa oss masse både store å små! Men no kjenner at det blir godt å komme tilbake til kvardagen igjen. Sjølv om dette halvåret kjem til å bli ganske travelt; eg skal opp i stilling, ta ett fag til og no begynnar årsoppgjøret. Så eg håpar at eg får litt tid til scrapping innimellom og.
Ha ein fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Kjempefin LO! E da overlay du har brukt som mønsterark? Fine bilde av ei ganske så stolt jenta:)

    SvarSlett
  2. Takk AnneM! Da e ikkje overlay, men ett lys lilla ark huske ikkje ka produsent. Kom ikkje så godt fram...

    SvarSlett
  3. Så søt og sjarmerende LO! Herlige sommerfugler du har brukt!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. En koselig LO du har laget. :)

    SvarSlett
  5. Så koselig med kinotur:)
    Og Knerten er jo supersøt:)

    Jeg synes det er så herlig at du er så flink til å scrappe bilder der du sjøl er med. Viktig det:)

    SvarSlett
  6. Flott detalj at du har to bilder ved siden av hverandre.

    SvarSlett