onsdag 13. januar 2010

Skisseutfordring




Scrappehuset har ein skisseutfordring på gang, så eg så e så glad i skisser måtte jo hive meg på:) I teksten skulle det vera "ønsker", så ka passa vel beder enn å scrappe bilder av våre søte små som e kledd for å gå i kyrkja på julafta:) For ein gongs skyld så sitte dei så små lys og, så då må ein kjapt fram med kameraet å benytte sjansen*hihi*

Her e da fortsatt bånn gass med årsoppgjør så da e lite da e tid til å vera heima:) Men men,
Ser fram mot helg ( å med travel dagar så komme helga veldig fort:)) å feiring av bursdagar!

Ha ein fin kveld

5 kommentarer:

  1. Nydelig LO.
    Skjønne små......
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Gode, forventningsfulle barn...
    Gleder meg til julebildene mine kommer i hus...

    Ha en god dag! :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig!!!!
    Denne LOen var knallfin! LIkte så godt fargene dine, og nydelig pynta!!
    KNALL bilde!!

    SvarSlett
  4. Like lekkert som alltid!
    Du har virkelig funnet din stil!
    Ligger en liten award til deg i bloggen min..

    SvarSlett
  5. Så shabby og søt denne var. Flott bildeserie og herlig pynting. Virkelig flott juleLO.
    Så kjekt at du lot deg inspirere. :D

    SvarSlett