torsdag 2. juli 2009

"Ka tenke du om framtida?"

Eg å AnneM trossa sommarvarmen og scrappa litt i går kveld. Solreven hadde tatt meg litt itte ein dag på stranda, så eg brukte heile kvelden på dinna....hihi... Laga denne og itte vekas skisse inne på Skissedilla. Bildene e av Hannah så står å kikke ut på nyttårsrakettene. Ho e jo ikkje så heisen til å smile til kameraet, men eg får ein del fine stemningsbilder som disse då:)
I ettermiddag har me kost oss med båttur for å kjøpe oss is. Kjempeherligt å vera på sjøen i dinna varmen. Stor stas for ungane og. Spesielt for Hannah så får lov å hjelpe å styre båten (les: påhengsen:)) Fredrik nåke utolmodig på slutten så ein liten makk i den litle båten, men gjekk no fint:) I måro blir da strandtur på oss igjen...

Ha ein herlig sommarkveld!

4 kommentarer:

  1. Deilig å få scrappa litt vil jeg tro. Dere holder stand... Jeg har ikke scrappet siden pinsa, ikke pakket ut en gang...
    Men merker at det snart er tide:)

    Nydelig lo..

    SvarSlett
  2. Syns dinna blei kjempefine!
    Likte godt fargane, oppsettet og blomster-ranken!
    Havna på Føyno i dag og me, i måro blir da båt-tur:) Må nyta dagane so lenge da e fint:)

    SvarSlett
  3. Likte blomsterranken! Herlig farge-kombo!

    Takk for enda et bidrag.

    SvarSlett
  4. Herlig!!! Liker veldig godt bølgepappen - og for noen herlige farger du har brukt:)

    SvarSlett