fredag 24. juli 2009

Nye utfordringar

Eg har kasta meg over litt fleire utfordringar frå diverse bloggar:) Gøy å ha "oppgaver" å gjera så slepp ein å finne på sjøl:)

Scrappehuset har colourblocking som tema no så eg har prøvd meg på det for første gong. Det var kjekt! Bildene e frå når me va på båttur tidligare i mnd, Fredrik elskar å bade, å da e ikkje nøye om det er sjø eller sand han plasker med:)
Dinna har eg laga til STM #15. Sangen er Stilleste gutt på sovesal 1 med Lillebjørn Nilsen. Teksten kan du lese her. Bildet er frå ferien i Stavanger når me va å mata fuglane ved Breiavatnet.
Ha ein fin dag!

6 kommentarer:

  1. Så herlige LO'er du har laget. Colorblockingen din var kjempefin, og bildeserien var jo så flott.
    STM-bidraget var også herlig. Ser litt gammelt og nostalgisk ut.

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Wow!
    Du er jo bare så flink!
    Colorblockingen din var kjempekul! Stilig hvordan du har tatt teknikken og laget den til din egen. Og STM-bidraget er så koselig! Utrolig herlig bilde, og flott hvordan du understreker stemningen i bilder med farger og pynt:)

    SvarSlett
  3. Herlige Loer Lene!!!:)

    Nydelig colorblocking!! Har veldig sansen for hvordan du bygger opp LOene dine - og hvordan farger du bruker. Lekkert:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  4. kjempeherlige LOer begge to! digger CB`en!!

    SvarSlett
  5. Nydelige farger i Stmbidraget. Likte kantene og effekten den grove hyssingen har

    SvarSlett