lørdag 21. mars 2009

Eit lite fredagsprosjekt

Når mannen plutselig finn ut at han vil ut å gå tur og ungane e i drømmeland, blir da litt scrappetid på meg... Så i går kveld lagde eg dinna loen:) Bildene er tatt av Art Foto Andersen i Haugesund. E kjempeglad i det bilde av mi og Fredrik si hand. Så har prøvd å scrappe da fleire gongar, men ikkje fått det til *lol*Blir kanskje litt sånn når da e eit bilde så betyr litt meir for ein???
Men her e resultatet iallefall:) Veldig inspirert av ei skisse eg fant inne påhttp://www.pencillines.com/Der e da masse fine skisser!

2 kommentarer:

  1. Nydelig lo! Så flotte og sarte farger!
    Å grattis med blogg!
    Du ligger nå i blogglisten min;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekre LOer du lager, og denne intet unntak. Nydelig og sart! Legger deg til i blogglisten min jeg;)

    SvarSlett