torsdag 19. mars 2009

Ut i den store bloggverdenen

Prøver meg ute i den store bloggverdenen eg og...e så spennande å besøke alle andre sine bloggar kanskje det er påtide å få seg ein sjøl..hehe.
E ganske fersk på området så får finne ut av ting litt etter litt, men kjekt å ha ein plass å samle sine scrapperelaterte ting:)

Joda eg e bitt av scrappebasillen, utenom familie, og litt trening så blir da masse scrapping. Ein fin måte å ta vare på minnene på. Ikkje minst så e da ein veldig sosial hobby:)

1 kommentar:

  1. Eg melde meg som fust på kommentarlilsto.
    For meg so ikkje er heima på holmen so ofta so ønska, e ditta ein fin plass å holda meg oppdatert på ka dei to små og dåke andre nysla med. No veit eg kor eg ska gå om heimlengselen bli akutt! Glede meg til å sjå meir :)

    SvarSlett