torsdag 26. mars 2009

Kyss og kos


Her e mitt bidrag til skissomania for veke 12 på scrapping.no. Fekk ein del stemmer så da va veldig kjekt. Var litt vanskelig å ta bilder av ein lo som er rund, så da vart litt masse grus rund, men pytt pytt:)
Kjempeherlige bilder (om ein kan sei da sjølv?*flau* - eg synst iallefall da;)) av Hannah og Fredrik frå desember. Hannah kose og kysse broren heile tia, når han e våken så e ho der så han e stort sett:) Så om han vil eller ikkje så får han seg eit kyss eller ein klem. Ser "leken" mellom dei begynner å bli litt annleis no, litt meir knuffing når han gradvis hevde sin rett over ting så han vil ha *hihi* Men sånt må vel lerast ittekvart?? Kjekt når dei kan begynne å leka litt meir i lag:)
No rope senga, så skal ta kvelden kjenne eg, å håpe på at ikkje dagen begynne halv fem i måro*dån*....Håpe da snart går over med morning itte min meining midt på natta... hander me får gå å legge oss igjen itte ein time, men blir liksom ikkje heilt da samme som å få sove sammenhengande;)
God natt!

1 kommentar:

  1. Så herlige bilder, har en del sånne av de to eldste :-) Har vist gått glipp av den avstemminga ser jeg, men LOèn var kjempe nydelig

    SvarSlett