onsdag 29. juli 2009

Hallo


Laga eit bidrag til Skissedilla dinna veka og, det må eg jo vera med på så sant eg har tid. Må jo innrømme at eg gledar meg til kvar søndag når det kjem ny skisse..hihi. Nyta at ein har tid til å scrappe no mens det er ferie, for nåke anna e da jammen ikkje vær t!! Lei av regn.....Men det er ikkje så gale at det ikkje er godt for nåke, eg maler møblar til soverommet vårt. Ferdig med litt, har to strøk igjen på ein kjøpmannsdisk. Må sei eg e fornøyd:)
Berre 1,5 veke igjen til eg begynnar på jobb igjen etter 16 mnd heime. Blir spennande, på an igjen med eit fag blir det og....så då blir det ein anna tilværelse igjen;)

5 kommentarer:

  1. Herlig LO!
    Supre farger som passer godt til hverandre, og flott pyntet! Jeg digger stilen din, du er så flink!
    Ønsker deg lykke til med jobb igjen. Tenker det blir sikkert godt å komme ut i "normalt" liv igjen, men det kan bli litt mer stressende for å få hverdagen til å gå opp.

    SvarSlett
  2. Kjempefine LO!! Så fint da ble med fugle-stempela!

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder!
    Deilige farger og herlige detaljer som alltid:)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. Morro med skisser ja :) Og så fin LOen ble :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Denne var skikkelig fin Lene!! Skikkelig flott blåfarge!!:)

    SvarSlett