onsdag 22. juli 2009

STM #14 og skissedilla #17

Her går dagane veldig fort, me ferierer heime for tida, men det er heilt greit sjøl om det kunne no vore litt varmere så det var ver til å gå på stranda eller ut med båten. Men me (mest mannen kanskje...) får gjort masse i hagen å det har no vore ein del av ferieplanen. Mulig me tar oss ein liten tur i sluttten av ferien, men me tar det som det komme. I går var eg ute å plukka 2 liter blåbær, renska og heiv dei frysen. Har lova Hannah kake med blåbær av ett eller anna slag til bursdagen...eg har egentlig ingen bra oppskrift, så her e da berre til å komme med tips:) Ho e så glad i blåbær at viss me ikkje finn ho når ho e ute, så e da ikkje lenge før me ser eit lyst håve dukke opp fra blåbærtuene. Å da e enormt masse blåbær rundt oss, så ho har å gjera på:)
Eg får scrappa litt innimellom på kvelden. Kosa meg med da når da e fredeligt i heimen!

Dinna loen e til skissedilla # 17. Bildet blei litt vel i fokus, var ikkje heilt meininga det, men gidda ikkje skrive det ut på ny. Men men, sjelden eg e med på bildene...*hihi*Bildet er tatt i februar når me var ein tur i markjo heile gjengen...
Dinna har eg laga til STM # 14, sangen er "Utadæsjælopplevelse" med Ravi. Teksten kan du lese her. Me var på båttur med mamma å dei ein søndag for nåken veke sio, bildene er i frå då. Hannah elskar å gå i stranda å plukke på ting. Ikkje spesielt pysen heller, tar opp krabba så berre da....Gøy! Tok si tid før me kom oss til den holmen me havna på, eg hadde gløymt bleier å badebleier holder ikkje akkurat tett....så måtte gå til ein plass her med ei krambod. Men der solgte dei ikkje bilder, berre alt mulig anna finurlige ting. Men traff kjensfolk av mamma så hadde bleier heime, 16 år gamle!!! Så dei fekk me, dugde dei...All ære til dei som klarar å ta vare på ein bleiepakke så lenge, å for i det heile vete kor dei har dei!! Dei hjalp oss i nøden iallefall:)
Håpar alle får ein fin dag!

3 kommentarer:

  1. ÅÅ så lekker! Digget bruken av glimmermist på denne. Duse, flotte farger. Likte så godt detaljen med fotcharmen;) Så søøøt. Nydelig pyntet

    PS.Det er utrolig flott å se bilder med de voksne på. Husk at dette blir minner dine batn vil sette stor pris på.

    KLEM

    Tuusen takk for at du deltar

    SvarSlett
  2. Wow!
    Så lekre - begge to!
    Koselig at DU er med på bildet også (og ikke søstra di... oops...) Kult med alle bildene fra krabbejakten:) Rett og slett helt supre!!!

    SvarSlett
  3. To utrolig flotte LO'er du viser oss her. Jeg er veldig svak for blått, så jeg elsker den første. Men STM-utfordringen er også nydelig med en herlig bildeserie på. Begge to er veldig lekkert pyntet.

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett