lørdag 18. juli 2009

Heime igjen og vinner av STM # 13

Då va heime igjen frå ferie, ei veke i Stavanger. Herlig og sutalaust å vera vekke. Kost oss masse, men alltid godt å komme heim. Spesielt sidan begge ungane har vore sjuke, dvs Fredrik vart ikkje sjuk før i går, så når me oppdaga det så pakka me sakene å kjørte heim...Va jo alikevel berre ein dag til før me hadde tenkt oss heim. Me har no enda tre veker igjen av ferien, så det skal bli herlig. Me har hatt ei veldig rolig veka, sjikkelig slaraffenliv egentlig. Akkurat sånn så ferien skal vera. E jo masse å finne på for både voksne å ungar i Stavanger ( eg storkose meg i den byen!!) Me har vore på Soma Gård, super plasse for ungane, der har me ikkje vore før, me trur nok det blir fleire besøk der. Kongeparken va og stor suksess; dvs Hannah e jo skeptisk til høge lydar og e egnentlig ei tutta så treng god tid på seg før ho prøve seg på nåke. Så da va ikkje så masse ho ville prøve seg på. Men når litlebroren rådde utav å me tok dei begge med i barnekarusellane så storkoste ho og seg:) Så når me gjekk til bilen så va da ei veldig fornøyd jente så hadde hatt ein alle tiders dag. Sånn utenom så har det blitt litt tantebesøk, kafelivet e jo herlig å nyte og tutling i by'n. Mata fuglar ved Breiavatnet va stor suksess; men måsene vart litt vel intense...Å Bror til mannen med familie kom etter nåken dagar så me har kost oss i lag med dei. Med andre ord; ei alle tiders veka.

Hannah e litt skeptisk til høge lydar, så litt redd når da vart for masse måsar så skreik:)


Prøve traktor på Soma Gård



Eg har ikkje hatt dataen med meg( sterkt savna når eg å Hannah blei sittande inne på 40 kvm åleine ein heil dag mens mannen var på tantebesøk lenger inne i ryfylket)men ein fugl kviskra meg i øyra at eg hadde vunnet sang #13 hos STM! Utrulig gøy. Loen e den over, og her e begrunnelsen for at eg vant
- Stilren LO
- Godt oppsett med fire bilder. Liker at du har med så mange bilder
-Nydelige farger, - skikkelig juleLO
- God kombinasjon av røft og ordentlig ved å bruke bølgepapp
- Supert med flere bilder og særlig at Lene sjøl er med på ett av de
- Perlebrads er lekre detaljer
Tusen takk! (Men må jo innrømme at det ikkje e meg, men søstera mi så e på bildene*hihi*)

Ha ein fin sommar(regnsvers) dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar