torsdag 9. juli 2009

Skissedilla #15



Eg har laga to bidrag til skissedilla # 15. Eg har siste dag heime åleine før dei to siste begynnar på ferie, så har scrappa litt(mens minsten kviler vel og merke.....:) No blir det fire veker ferie før eg skal begynne å jobba igjen. Må sei det er delte følelsar, men eg e egentlig litt lei av å vera heima, om det er lov å sei.... Begynnar å bli litt rastlause både eg og Fredrik. Så skal bli godt no når Bjørn Inge og Hannah og skal vera i lag med oss, så skal me finan på masse kjekt. Fryktar litt at sommaren e over sånn værmessig, men må jo satse på det motsatte.
Her e Fredrik begynt å gå så smått, stolt både eg å han. Veldig festlig å sjå på der han tutlar seg over golvet med eit stolt glis om munnen. Så no e da over i ein ny epoke, gøy når dei kan tutle litt etter dei andre ungane som lekar ute!
Ha ein fortsatt fin sommardag

5 kommentarer:

  1. Nydelige LOer begge to. Stilig at du har fått to så forskjellige LOer ut av samme skisse! Fine detaljer på begge to. Likte spesielt godt badeendene på den øverste.

    SvarSlett
  2. Herlige Loer av en herlig liten tass. Masse flotte detaljer som alltid. Liker bruken av tøystykket.

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. To kjempefine LOar! Kjekt å sjå dei kan bli så ulike med samme utg punkt!

    Kjekt i Stavanger?
    Me har hatt da topp på camping-tur:)

    SvarSlett
  4. Flotte loer.. Stilig det du hadde gjort med endene, de ble straks mye kulere!

    Har begynt å glede meg til Bømlo nå, så er heldigvis ikke så lenge igjen;)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for gode ferieønsker i bloggen min. Så flotte sider du lager, Lene :D

    Fortsatt god sommer til deg også!

    SvarSlett