søndag 27. september 2009

Skissedilla # 26

Her har det vore lite liv i det siste, men har rett å slett ikkje hatt tid til å scrappe. Men i helga har eg vore på Scrappevake med ca 80 andre. Kom på fredag kvelden og slutta i ettermiddag. Var heimom og sov litt på natta og i ett barneselskap i går, ellers så har eg vore der heile helga. Kanonkjekt, har skikkelig kosa meg og scrappa masse og prata enda meir...hihi. Dinna har eg laga til skissedilla # 26; vart litt enkel for å vera meg, så når eg kom heim frå vaken så måtte eg til å spraye litt glimmermist på....

har laga 8 andre loar og, men orker rett å slett ikkje sette meg ned å redigere bilder og legge ut no. Trøtt kan du sei, å må til å gjera litt oppgaver i ekstern regnskap før da e natt...

6 kommentarer:

  1. Nydelig LO, flotters med glimmermisten som du hadde på!

    Så herlig med vake, tenker at det var veldig kjekt, ja!

    Ønsker deg ei flott uke!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO.
    Ha ei flott uke.

    Kaia

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Så fint med lilla toner! Lekre blomster du har brukt!

    SvarSlett
  4. De svalene var søte da. Likte godt overskriften og fargevalget.

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  5. Kjempelekker! Gjorde seg med litt mist på, ser du begynne å bli avhengig du og;)

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelig! Herlige farger og nydelige detaljer! :)

    SvarSlett