tirsdag 29. september 2009

Slengt meg på litt utfordringar...

Som sagt så fekk eg laga ein del loar på treffet i helga, å nåken av dei var til diverse utfordringsbloggar:) Den under av fredrik og bamsen er mitt andre bidrag til STM # 19. Me fekk dinna bamsen til babyen av svoger og svigerinna mi når Fredrik var i magen, å den har han lagt sin elsk på. Han klarar ikkje å sova uten at han får ligge å plukke og kose på den. Herlig å sjå på:)

Anne Merethe er alt om gjest inne på scrappehuset i september. Kjempekjekt, så kunne ikkje vera verre på det enn å melda meg på der. Oppgava va å lage ein lo i cluster-stil der ein brukar friske fargar og den har noko med sansane å gjera. Eg sleit litt med akkurat det med sansane, men kom fram til at eg kunne bruka bildene frå når me i markjo, e vel å nyta litt frisk luft å bruke sansane?? *hihi*

Den under er til Skissedilla # 27. Om det er dårlig tid til å scrappe sånn utenom treff for tida, så prøver eg iallefall vera med på den:) ( Den og...*flau) Hannah som såg at skina til søskenbarnet låg ute, så då måtte dei prøvast. Kom seg ikkje så langt, men da va visst veldig kjekt å ha dei på.

Snart på tide å få dei søte små i seng, før svigers komme for å sitte barnevakt og me skal på foreldremøte i bhg....
Ha ein fortsatt fin kveld!

8 kommentarer:

  1. Oj så produktiv du har vært. 3 aldeles nydelige LO'er du har laget.
    Elsker det røde på LO'en til STM - og det nydelige bilde. Takk for at du deltar med flere bidrag. :)

    Skissedillabidraget ga meg en skikkelig god vinterfølelse. Herlig med lyseblått og kraft. Og nydelig oppsett.

    Og til sist - clusterLO'en til Scrappehuset er både frisk og fin i fargene, og med masse herlige bilder.

    Liker at du skriver journalingen din på dialekt. Det blir så personlig og "muntlig" - som om du forteller direkte til meg (eller barnet som kanskje får LO'ene senere)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte LO'er.
    Alle tre var helt nydelige.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. for noen flotte LOer du har lagd.
    cen i midten hadde et herlig oppsett med alle bildene.
    flotte farger på alle sammen.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for ditt bidrag til Scrappehuset!! En skikkelig stilig cluster LO - så flott at du har brukt så mange bilder!! Kjemepfin LO!!:)
    Lekkert oppsett.

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte LOer du har laget. Falt helt for den siste. Nydelig oppsett og bruk av farger! Du er veldig dyktig!!

    SvarSlett
  6. Så masse flott! Den bamse-LOen var bare skjønn!

    SvarSlett
  7. Masse flotte loer her!

    Nydelig bidrag til alle, også til dilla!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  8. Så flotte LOer du har laget! ClusterLOen var skikkelig flott! Så masse fine detaljer samlet! KNALL!

    tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett