lørdag 5. september 2009

STM # 17 og # 18

Mannen sovna på sofaen i går, så eg brukte kvelden på å scrappe...hihi.. Har hatt ein ganske fredelig dag i heimen i dag og, så har fått gjort det ferdig i dag. Gøy med sånne dagar!

Dinna har eg laga til STM sin sang # 17. Idyll med postgirobygget var sangen som er utgangspunktet. Eg har brukt "ein dag" frå teksten. Herlig bildeserie av Fredrik. var ute å prøvde å komme seg opp på reila i vår. Han kunne verken stå eller gå, men prøve seg på å komme oppå skulle han :) ganske morsomt for oss andre å sjå på, han gav ikkje så fort opp, så me fekk oss ein god latter:)

Dinna har eg laga til STM sin sang # 18. "Tigergutt" med CC Cowboys var sang # 18. E dei ikkje skjønne der dei kysse i bassenget *smelt*
No e da kveldsmat for oss, ungane e i seng å me skal sjå landskamp*tvi tvi*

9 kommentarer:

  1. rSå herlige LOer! Likte spesielt den til Tigergutt! Herlig med det røde! :)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Kjempefine begge to. For nåken herlige bilde på den siste*smelt*
    Her blir da scrapping istadenfor fotballkamp:)

    SvarSlett
  3. Så flotte LOer. Likte godt oppsettet på den øverste, og røde detaljer er bare knall!

    SvarSlett
  4. Flaks for oss at gubben sovna:) 2 kjempeflotte LOer du har laget Lene!!:)
    Stor sans for bølgepapp bruken din og hvordan du setter opp Loene dine:)

    SvarSlett
  5. Nydelige LO'er , begge to.
    Deilige bilder på den siste LO'en.
    Nydelige detaljer, og flott pyntet.
    Lykke til med landskamp. Den skal IKKE jeg se.
    HA en fin kveld.
    Klen fra Kaia

    SvarSlett
  6. Du har en så fresh og leken stil! Digger den;)Nydelige oppsett. Jeg likte spesielt godt den øverste, herlige bilder!!

    SvarSlett
  7. Flotte LO'er med fine bilder !

    SvarSlett
  8. Nydelige LO'er!
    Bildeserien på den øverste er jo helt herlig - ser for meg hvordan han sliter med å komme seg opp. Tenk om vi alle hadde like mye pågangsmot som små barn...
    Og helt skjønt bildene på den siste:)
    Oppsettet på den øverste tror jeg at jeg må lifte en gang - det var utrolig stilig:)

    SvarSlett
  9. Så nydelige LOer! Kjempeflott fargevalg, og jeg digger oppsettene! Herlig! :)

    SvarSlett