torsdag 17. september 2009

STM # 19

STM kom med ny sang på onsdag, å sio eg no stort sett har eit prosjekt liggande på pulten så fekk eg passa inn overskrifta sånn at det kunne vera bidraget mitt til sang # 19:) Sangen var Steg med DDE. Nydelig tekst, trur faktisk ikkje eg har høyrt sangen før.
Bildet e av Hannah så har seg ein liten tenktepause på ei grein når me var på besøk på ein gård i påsken.

Eg har bomma ein liten smule med glimmermisten, så den blei litt klattete, men lite å gjera med når ein begynne å sprute på allslags fargar etter at ein egentlig e ferdig. Notere da bak øyra til neste gong at da kanskje ikkje va så lurt...hihi..

Synst ikkje detaljane på loen kom så godt fram på bildet, så eg legg med nåken "detaljbilder"




No e ungane i seng, eg e nett komt på trening, mannen måtte ein liten tur på jobb igjen, så eg får prøva å komma meg i gang med innleveringsoppgava mi. Skal ha 4 før eksamen så berre til å hiva seg rundt. Skal egentlig vera inne til neste helg, men då e da scrappevake (nedtelling her no, eg gledar meg sånn) så då e da best å få gjort alt ein må før, for kan jo ikkje gå glipp av så mange timar på vaken:)
Håpar alle får ein fin kveld. Blir veldig glad når nåken tar seg tid til å skriva ein kommentar:)





6 kommentarer:

  1. Å...denne var helt skjønn. Elsker fargene dine, oppsettet ditt, detaljene, bildet...og glimmermisten. Syntes det ble litt kult jeg. Flott med den tre-delingen, og tittelen i hjertet var en lekker detalj.

    Takk for at du deltar.
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Å du å da!
    Dene var da bare heeeeelt nyyydelig!
    Goooosh...

    SvarSlett
  3. Den var utrolig nydelig.
    Herlige farger, nydelig pyntet, og knallflott bilde. Blomsterarrangementet var lekkert det også.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Nydelige farger, flott oppsett!
    Lekker detalj med litt glimmermistspray på!

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  5. Hei, så nydelig LO! God helg! Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  6. Kjempelekker!! Likte oppsettet og inndelingen, fine farga og flott pynta som alltid;)
    Den misten e alltid ein sjanse å bruka, men blei no stilig syns eg! Mø prøvast litt ut før du finne rette avstanden osv..

    SvarSlett