lørdag 24. oktober 2009


Her e da lenge sio da har skjedd nåke, rett å slett mista litt lyst til å scrappe. tragisk nok. Har fått kjekk pakke frå papirloftet og premien min frå scrappehuset e allerede komt, men hjelper så lite. E så masse så skjer no så e nok da så gjera da, så eg komme sterkere tilbake! Men akkurat no e da eksamen omikkje så altfor mange vekene, travelt på jobb e da og, så prøver å bruke den litle tida som er igjen på ungar, mann, hus og litt trening. Men eg håpar på å komma sterkare tilbake når alt har roa seg litt, å at eg kanskje får tid til å scrappe litt igjen sånn innimellom iallefall. Eg gledar meg til desember når det roar seg litt her (imotsetning til hos alle andre kanskje:)??) å me skal kosa oss med juleforberedelser på dagtid og litt scrapping på kveldstid:)
Eg og ungane og mine foreldre har kost oss på basar i dag, vunnet masse, da va stor stas kan du tru (godt me vant ei veske til å frakte det heim i *hihi*).
Hannah har fått vore litt lengre oppe enn Fredrik i dag, kjempekos for oss alle. Me har spelt ludo og kost oss med god kvelds og godteri. Blei rett å slett for masse for 4-åringen vår så når me nesten var ferdig med Ludoen å da fortsatt va masse snop igjen så ville ho legga seg*smelt* Innholdsrik dag for ho iallefall, godt for mammahjerta da! Så no håpe me på at da blir ein rolig kveld og ikkje minst ei litt roligere natt enn den forrige så me e utkvilte til ein litt lang søndag etter klokkensnuinga som kjem (blir ikkje da rett at me får ein lengre dag i måro???)
Men eg har to som eg ikkje har lagt ut som eg laga på treff i september. Blir veldi glad for dei kommentarane eg får!
Ha ei fortsatt fin helg!

7 kommentarer:

  1. Skjønner godt at det blir hektisk innimellom, og at scrapping blir nedprioritert i perioder. Har det slik selv. Godt du har spart noen godbiter som du kan glede oss faste leserne dine med da. Disse to var kjempenydelige. Det er så lekkert med masse hvitt, og fargede detaljer slik begge disse har. :)

    Ha en flott søndag (for det er det visst ganske snart...)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige LOer begge to, herlige farger og flott med så mye hvitt.
    Ønsker deg en riktig flott søndag også!

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte loer! Synd du har fått en liten stopp, men kommer nok igjen ska du se!
    Håper dere har hatt en flott søndag!

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte Lo'er begge to.
    Ha ei flott uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. nyyyydelige LOer du har lagd her.
    har ikke helt den store gløden selv for tiden, men hos meg ligger det relatert i at jeg fikk ikke scrappet på over en uke pga jobb, og da er det alltid litt "start-problemer".
    håper du finner tiden og lysten igjen du og.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Den der scrappelysten er så som så noen ganger hos noen og envher tror jeg.....men fortvil ikke...er sikker på at du finner den igjen. Har du vært på "Svinten"? Der holder visst scrappere hus hver torsdag. Har tenkt meg avgårde, men ikke fått gjort det enda. Kanskje vi ses? De to Loene fra treffet er kjempefine!! Du har vel meldt deg på neste?

    SvarSlett
  7. Bare to helt skjønne sider begge to.
    Håper scrappelysten kommer sigende etterhvert. :)
    God helg

    SvarSlett