søndag 11. oktober 2009

Veckans skiss


E litt på jakt itte skisser som er litt annleis enn dei eg pleier å bruka, for eg begynne å bli litt lei det samme så går igjen hos meg:) Så inne på veckans skiss fant eg ei kjekk skisse. Så her e mitt bidrag til dinna veka. Veldig hurtigscrapp, men må til av og til siden eg til vanlig brukar så himla lang tid på sidene.
Bildene e i frå i sommar, ein av strandturane. Fredrik hadde ikkje lert seg å gå, å for å kraup i sanden. Men det synst han va veldig ekkelt, så han for å gjekk på alle fire. Morsomt syn:)
Rolig kveld i heimen, trur ikkje da blir letta ein fing meir i dag, travel helg, så da har vore litt trøtt stemning i heimen i dag....:)

3 kommentarer:

  1. en lekker LO som ikke bærer preg av noe hurtigscrap, morsomme bilder og jeg synes jeg ser han for meg *knis*

    SvarSlett
  2. Nydelig LO, herlige bilder, og morsom vri på oppsettet.
    HA ei flott uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Denne var bare helt utrolig flott!!! Likte den skikkelig!! Kult med bølgepappen - herlige bilder. Flott:)

    SvarSlett