fredag 9. oktober 2009

Skissedilla


Får scrappa litt innimellom....ligg jo stort sett eit prosjekt på scrapperommet, sjøl om da for tida tar litt lengre tid å gjera det ferdig:) Men både Hannah og Fredrik e veldig intressert i scrapperommet, så no har dei kvarsin stol der inne så dei tegne å styre mens eg scrappe. Går for ei stund, så blir utforskertrangen for stor for minsten å symaskin og skriver må sjekkast ut, å då blir da travelt å hissigpropp sida tar over for han når han ikkje får lov å plukke:) Men han sitte lengre og lengre i ro han og. At da ser ut så da har vore jordskjelv der inne e jo ei anna sak....*knis*
Dinna e til vekas skisse hos skissedilla, bildet e i frå i sommar når eg og Hannah var å såg på hønene på Soma gård. Der håpar eg me får tatt turen fleire gongar, der va da heilt supert for oss alle.
No e da helg for meg å ungane, å snart for pappen i huset og. Håpar på litt fint ver i måro og så me får tatt unna da så må gjerast i hagen før vinteren komme for fullt. Å litt tid til å lesa litt igjen, tida går jammen for, nett sommar synst eg, men da e jo snart eksamen igjen jo*dån*
Håpar alle får ei fin helg. Eg blir veldig glad for kommentarane eg får i bloggen. Skal bli flinkere å setta spor itte meg eg og....

4 kommentarer:

  1. Jeg likte all luften du har rundt loen din! Nydelig oppsett og digg bruk av glimmermist:)

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  2. nydelig.
    flotte ark du har brukt og vakre sommerfugler.
    en veldig behagelig LO.
    ha ei flott helg.

    SvarSlett
  3. Nydelig LO.
    Kjempelekkert pyntet, og veldig fint med alt det hvite rundt. Bildet var kjempekoselig.
    Ha ei flott helg.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Denne var bare så utrolig flott. Likte alt her kjempegodt

    SvarSlett