onsdag 17. juni 2009

Jippi - eg vant eg vant


Jublar litt her for meg sjøl for eg vant stm sin sang # 11 med bryllups sida mi! Veldig kjekt å veldig overraskande! Spesielt gøy fordi bryllupsbildet har logge lenge, dvs i fleire år, for eg har vore litt "redd" eg ikkje skulle få fin nok lo ut av det(litt kronglete forklart - men skjønne kanskje ka eg meina...bildet betyr jo så masse for meg) så ekstra stas å få eit lite bevis på at da vart fint nok.

Her e ka dei på Stm skriv om loen min:


Denne LOen kombinerer det hverdagslige (bølgepappen) med det høytidlige (sløyfa).Bildet blir fremhevet av pynten. Nydelig bilde og godt pyntetEn litt annerledes bryllups LO både når det gjelder bildet og selve LOen. Digger at det er brukt masse bølgepapp og maling i kontrast til det røde, i stedet for alt det sarte en bryllups-LO vanligvis består av. Her er det romantiske på en flott måte kombinert med det tøffe.Den malte bølgepappen minner meg om en røff vegg med grafitti, mens blomstene og swirlene myker opp inntrykket. De røde detaljene symboliserer kjærligheten. Helheten blir lekker.En utrolig flott LO - og ikke minst - for en nydelig brud da:)


Å eg legg den ut ein gong til eg sånn i lykkerusen...hihi...
I dag har eg å ungane vore i hos fotograf å tatt bilde, eg va ganske svett ittepå, med to som ikkje va heilt samarbeidsvillige, dvs Fredrik synst alt i studioet va veldig spennande, alt anna enn å sitta i ro å sjå i kameraet, å Hannah va veldig spent på å få vera med å va litt utolmodig til det vart hennar tur. I tillegg til at ho skulle så heise hjelpe til når broren stakk av....Men faktisk så va da ho så hjalp oss til slutt med å få han til å sitta i ro, ho blåste såpebobler utenfor lerrettet så då satt han fint å smilte. gledar meg til å sjå
No skal eg i klubb, gøy itte ein travel dag å roa ned med go mat å venninneprat. Så no må eg springa, for dei kjem å hentar meg.
Ha ein fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Gratulere så masse!
    Det var en verdig vinner! Nydelig!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Utrolig flott LO! Nydelig pynta og stilig bilde!

    SvarSlett
  3. Digger den Loen din altså!! Kjempe flott!! ) Gratulerer så masse!! :)

    SvarSlett
  4. Da ligge ein award til deg i bloggen min, spring å sjå;)

    SvarSlett