fredag 12. juni 2009

Skissedilla # 11

Jippi, ferdig med eksamen, heilt herlig. Så no blir da spennande å sjå koss da går. Trur da gjekk bra, e uansett godt å vera ferdig. Men må innrømme at eg kjente i magen når eg våkna den måronden eg skulle ha eksamen at da e ein grunn for at eg ikkje lengtar tilbake til skulebenken, for eksamensnervene kom da ein god skokk kan du sei, å e ikkje dreven i eksamenskjør lenger.
Men eg har iallefall fått litt ledig tid igjen, så eg har laga eit bidrag til skissedilla. Som vanlig så e da ungane så blir scrappa*flau* men dei e jo så skjønne...hihi..
No kvile minsten å Hannah sitte på scrapperommet mitt å skriv tanava(bokstava) (håpar eg iallefall....) så eg skal surfe litt å drikke te. Så kanskje eg kviknar til litt.
Ha ein fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Gratulere med vel overstått eksamen!
    Nydelig lo! Er det glimmermist du har brukt bak bildet og teksten?

    SvarSlett
  2. Takk,Marit. Det er glimmermist eg har brukt. aldri brukt det før, men synst da blei litt stilig:)

    SvarSlett
  3. Aldeles herlig lo!! Duse og flott. Likte vintagepreget og all malingen;)

    Nydelig unger du har!

    Tusen takk for at du deltar:)

    SvarSlett