fredag 5. juni 2009

Stille i bloggen...

men absolutt ikkje stille her hos oss for tida. travle dagar, med eksamen på tirsdag. Gledar meg til det er over, for her i huset e da blitt to tidsepokar no...før og etter eksamen...hihi. På mandag reiser eg til Bergen for da e der eg skal ha eksamen, så skal egentlig bli litt godt å vera vekke eit døgn, kanskje orkar eg litt shopping og (gjere ein ikkje alltid det??) Skal iallefall vera kjekt å vera litt i Bergen igjen itte ein forandring, da e lenge sio! Så skal bli deiligt å sitta på Torgallmenningen å kikka på folk og veta at da e sommarferie!! Så ein mnd heime igjen åleine(dvs med Fredrik) i permisjon så eg skal nyta å gjera masse kjekt, scrappa og vera ute å nusla litt i hagen. Så begyner Hannah og Bjørn Inge på ferie, så skal bli herlig da og. Å jammen meg så skal eg begynna å jobba igjen og når me e ferdige med ferie. Mon tru koss'n da blir??
Bjørn Inge har hatt feriedag så eg har fått lest ein del, å i helga tar eg lang dagar hos mamma å dei. Ikkje akkurat mulig å lese her med mann og to små i huset.
Men no e da fredagskveld og roen har senka seg, huset e (katta)vaska, ungane sove og mannen e å trimma seg;) Så tid for meg å sitta i sofaen å slappa av og surfe litt. Kanskje nåken episodar med One tree hill*flau* men e hekta om da kanskje e ein litt tenåringsserie.....

ha ei fin helg å kryss fingrane for meg på tirsdag! Så komme da nok litt scrapperelatert ein gong om ikkje så altfro lenge;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar