tirsdag 16. juni 2009

Slengt meg på litt utfordringar...





Har laga litt bidrag til diverse utfordringsbloggar! Den øverste er til Scrapping the music sin sang #12; Flink med DeLillos. Ein god anledning til å scrappe bildene av Hannah så stappar tutten i Fredrik. Ivrig storesøster kan du sei...Men kan ikkje sei nåke på hjelpsomheten med lillebroren iallefall. Bildene e i frå oktober, så eg e fornøyd med å snart ikkje ha meir bilde å scrappe før jul (for i mitt håve har da nett vore jul...tio går altfor fort...)
Dei to nederste har eg laga til Skissedilla si skisse #12. Ser at fargane på dei ikkje e heilt så dei skal, den av Hannah e egentlig kvit bakgrunn, men det er litt vanskelig å få rett farge på.
No skal eg drikke litt te å surfe litt til Fredrik våkne på kvilen
Ha ein fin dag. Eg bli veldig glad for ein kommentar eller to!

6 kommentarer:

  1. Nydelige alle 3!
    Flink du e å bruka glansbilde:)

    SvarSlett
  2. Kjemepflotte LOer alle tre!!
    Takk for at du deltar hos oss!! :)

    SvarSlett
  3. For noen herlige LOer du har laget!
    Flotte bilder, og masse herlige detaljer!

    Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. For noen utrolig flotte LOer du lager!
    Jeg har ikke vært her inne før, og må si at jeg er veldig imponert!
    Gratulerer med seieren hos STM!

    Håper at du får en fin dag!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med seieren hos STM, det var virkelig en lekker LO med mange fine detaljer. Ser jo her at du har mange fler av dem også. Takk for titten, her var det mye å få inspirasjon av :)

    SvarSlett
  6. Tre kjempeflotte LO'er du har laget her. Godt med ei hjelpsom storesøster som kan trå til litt innimellom. ;)

    Ønsker deg en fin ukeslutt. ;)

    SvarSlett