søndag 28. juni 2009

STM # 13


Laga ferdig dinna i går kveld når mannen var på fest;) Det går unna på julebildene her...litt spesielt når det er så fint og varmt ute. Men kjenner at eg gledar meg til jul. Eg e egentlig litt eit haust og vår menneske, likar veldig godt finveret, men taklar varmen veldig dårlig... Dinna loen har eg laga til STM # 13, sangen var ein heilt nydelig sang som heiter "Hverdag" av Louis Jacoby. Teksten kan du lese her, mange ting som treff ein der....

Ha ein fin sommardag!

4 kommentarer:

  1. Nydelig juleLO! Bra at du tar deg tid til disse selv om vi har sommeren rett i fanget. Kjempeflott oppsett!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott juleLO. Likte oppsettet ditt med fire bilder, og flott pyntet. Kjenner at jeg også gleder meg til jul etter å ha sett på denne. ;) Men nå nyter jeg sommeren til det fulle.

    Takk for at du deltar. Ønsker deg ei flott uke som kommer. ;)

    SvarSlett
  3. så fin den ble da!!! liker at du har fått med så mange bilder!

    SvarSlett
  4. Denne likte jeg godt!! Utrolig flott oppsett på denne. Kjempefin!!:)

    Vi har en ny Sang ute i dag - håper du slenger deg med på den også:)

    SvarSlett