onsdag 19. august 2009

Ein av dei utvalgte hos Skissedilla:)


Så kjempeheldig å bli valgt ut blant dei fem som Skissedilla "har dilla" på dinna veko:) Blei valgt ut av HegeAL med traktor-loen frå ferien. Den ligg lenger nede i bloggen. Her e ka ho skriv om loen min:

" Denne av Lene er min favoritt denne uken. Jeg er så svak for skyer og bølgepapp så denne traff meg med en gang. Herlig fargekombinasjon på blomstene og digger hullene på bakgrunnsarket med hyssing igjennom. Helt nydelig!"

Litt stolt å få sånne fine ord frå ein så flink svrapper. Tusen takk!


Prøvde meg på å laga ein lo med ein litt anna stil enn det eg pleier. Når da blir så masse scrapping så da har blitt i det siste så blir alt veldig likt, så blir litt lei. Litt usikker på om loen blei så veldig annleis og om eg i det heile likte resultatet, men pytt pytt...legg den no ut over her uansett. Koselige bilder e da iallfall. Hannah så ringer til tanta si for å gratulere ho med dagen.
No trur eg da må bli natt her i huset. Ein ny dag på jobb og i barnehagen ventar....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar