lørdag 29. august 2009

Litt utfordringar

Mannen va vekke i går kveld, så når ungane va i seng så vart da litt scrappetid på meg:)

STM har ein helgeutfordring gåande dinna helga. Skulle bli inspirert av ein lo så Vibeke har laga. Eg vart inspirert av oppsettet ho har brukt. Prøvde egentlig å lifte den for å få litt input i scrappinga, men eg fekk ikkje det heilt til:) Sinnataggen min e vel i grunn ikkje så sint så han e på disse bildene, men måtte berre knipse når han prøvde å presse fram nåken tåre:)
Dinna har eg laga til skissedilla #22. Litt andre fargar enn eg pleie å bruke (igjen - prøver meg stadig på nåke nytt...)- forandring fryder.
No håpar eg at da roar seg her snart så me kan få ein rolig kveld, ser ikkje heilt sånn ut enda men...
Ha ei fortsatt god helg!

19 kommentarer:

  1. hei hei
    Første gang jeg har vært i bloggen din.. og helle dussen sååå masse fint du lager. Sitter bare og måper her. Legger deg til blogg listen min og håper det er greit. Trenger virkelig inspirasjon til å scrappe litt jeg også.. kunne tenke meg å lage hver sin album til jentene til de skal konfirmere seg.. (den første er ikke før om tre år men ting tar tid med meg hi hi)
    Ha en fin og kreativ helg
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hei Lene - og god lørdagskveld:)

    Så gøy at du ble inspirert av min LO!!:) Den ble rå flott!! Knall fin LO:)

    Den til Skissedilla var utrolig flott!!:)

    Du er flink:)

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte LOer nok en gang!
    Flotte farger på den øverste!
    Fuglene på den nederste gjorde susen, er det stempel og hvem er produsenten?

    SvarSlett
  4. Nydelige LO'er begge to.
    Helt enig med Elisabeth, her var det mye flott. Legger deg i blogglista mi jeg også, så kan jeg følge med litt.
    Ha en flott søndag.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte LOer begge to! Masse flotte detaljer og farvene på begge var veldig fine. :o)

    SvarSlett
  6. Superlekre LO'er begge to! De blei knonfine!
    Jeg slutter meg til de andre her, du er kjempeflink og dyktig i scrappingen! Du lager utroolig mye fint! Og jeg liker veldig godt stilen din!

    http://scrappegal.no

    SvarSlett
  7. hihi :) det var en sjarmerende sinnatagg. nydelige LOer du har scrappet. *flinka*

    SvarSlett
  8. Herlige vintage-LOer! Så mange flotte detaljer at man blir sittende og bare se lenge!!

    SvarSlett
  9. Så flotte LOer. Fine farger og detaljer.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    LOene dine er kjempeflotte! Likte blomstene du har brukt på begge, særlig prestekragene! Det er første gang jeg har sett de i bruk - og jeg har enda mer lyst på de nå ;)

    SvarSlett
  11. Og jeg surrer.. sitter og både svarer på kommentarer i bloggen min OG kommenterer LOer fra helgeutfordringa til STM. Du har vel ikke vært i bloggen min.. men din var likevel flott ;)

    SvarSlett
  12. Så artigt bidrag til STM. Herlige bilder og masse å titte på!

    SvarSlett
  13. Så flotte LOer! Jeg Likte spesielt godt den til STM-utfordringa, nydelig blåfarger og malinga di fikk en skyeffekt!

    SvarSlett
  14. Så lekker denne var! Elsket fargevalget samt alle detaljene

    SvarSlett
  15. Wow, jeg elsker alt du lager jeg!
    Begge disse falt jeg helt for. Litt røffe samtidig som de var søte. Perfekt!

    SvarSlett
  16. Åh, utrolig lekkert! Elsker fargene og oppsettene og pyntingen og alt på begge LO'ene her, jeg. :)

    SvarSlett
  17. Utrolig flott! Digger gaffertapen nederst!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  18. Utrolig flott LO! Detaljene er nyyydelige!

    SvarSlett