tirsdag 11. august 2009

Skissedilla # 20

Her e mitt bidrag til skissedilla si skisse # 20. Bildene e i frå ferien vår i Stavanger. Her e me på Soma gård i Sandnes. Vanvittig kjekk plass for ungane, oss og for den del:) Dei storkosa seg.
Fargekombinasjonane på loen e ikkje heilt meg, men har prøvd ein ny vri, opp til andre å bedømme ka dei synst om det:)

Eg har begynt i jobb igjen. Va egentlig ganske godt, blir nok ein travel haust som eg har nevnt tidligere. Men veldig godt å ha nåke så e "sitt eige" så ein får brukt håvet på andre ting enn ungar og hus å heim (om det er lov å innrømme...hihi). Men guri så fort ein gløymer, så da tar litt tid å komme inn i ting igjen.

Ha ein fortsatt fin kveld; her blir det sofasliting og tidlig kveld. Skikkelig trøtt itte ein arbeidsdag:)

3 kommentarer:

  1. Wow så stilig. Kult med den puncha kanten under bølgepappen. (har nettop kjøpt meg den punchen selv, så nå fikk jeg et tips.) Også var det så kult det du har gjort med bølgepappen. Kjempeflott LO - fint med både rosa og blå blomster som tar igjen klærne til ungene. :)

    SvarSlett
  2. Denne likte jeg godt, kult med pappen, skyene og hyssingen langs kanten!
    Takk for bidrag!

    SvarSlett
  3. Grattis med seieren! Nydelig LO! ;)

    SvarSlett