fredag 21. august 2009

Sånn innimellom....

Da blir litt nytt laga sånn innimellom.... Ligg alltid ett prosjekt på scrappepulten, så når eg får tid så stikk eg litt innom;)

Dinna er av Fredrik på sin første aketur, storkoste seg. Skjønna sikkert mindre av da så skjedde, men pytt pytt...Alt må foreviges:) Klara ikkje å la vær å ha papp på, gjere eit forsøk kvar lo eg lagar, men må liksom putte det under...hihi..Men synst det er vanskelig å pynte vintersider, så sjøl om bildene e veldig koselige så e da ikkje dei så blir scrappa først.

Eg har laga enda eit bidrag til STM # 16. Ungane e så utrulig glad i blåbær, så særlig Hannah har budd ( å bur fortsatt) i skogen i sommar. Å da har jo vore så vanvittig masse rundt oss og, da vise ikkje at me plokke. Men no e da nesten så da e godt at sesongen snart e over, for absolutt alle klena e full i blåbær, å me kan jo ikkje gå ein tur eller nåke før dei skal stoppe med ein bærbusk:) Så ting tar tid med dei bærelskande ungane kan ein sei...men godt dei kose seg.

No håpar eg at styggaveret har gitt seg her, å at me kan få ein rolig kveld. Eg skal kose meg med ein kopp te og surfe litt.

2 kommentarer:

  1. Herlig Lo Lene!! Du er så flink til å bruke mange bilder på Loene dine - masse inspirasjon å hente i dine oppsett:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Flott BlåbærLO. Du har skapt en kjempefin stemning på LOen og inspirerer til bruk av flere bilder.
    Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett