søndag 9. august 2009

Skissedilla # 19


Dinna har eg laga til Skissedilla si skisse nr 19. Klarte det litt på tampen her sjøl om da ikkje har vore så masse tid til scrapping dinna veko.
I måro begynne ein ny epoke, jobb igjen etter endt mammaperm i 1,5 år. Gledar meg kjenne eg, sjøl om eg trur at dagane og kveldane skal bli travle, da skal bli godt å gjera på nåke anna. Eg e eit haustmenneske egentlig, så gler meg til fine haustdagar (for det satse me jo på at me får:)) og sofa kveldar i haustmørket. Masse så skal skje til hausten og med enda eit fag så skal takast, gledar meg til 30 års dag så skal feirast og kjenner alt at eg gledar meg til jul. Gøy når dei e blitt enda eit år og begge forstår meir ka så skjer:) Så sjøl om det er godt med sommar og sol, så e da godt når hausten komme og.
Ha ein fortsatt fin sommarsøndag:)

1 kommentar:

  1. Det var da noen herlige bollekinn. Flott pyntet og stilig med den lille krona og hampen.

    Lykke til med ny epoke. Du kommer nok fort inn i det igjen ;-)

    Takk for at du deltar

    SvarSlett