torsdag 13. august 2009

Litt nytt og litt "gammalt"

Har visst nåken loar som eg ikkje har vist fram:) Hadde store planar å vera med på diva for august, men trur da vart med ei oppgave. Dinna så ligg under her....Oppgava var å bruke minst tre ulike tråder, å det likar jo eg veldig godt, så da var ikkje eit problem. Blei verre med resten:) Så eg rekk ikkje dei så eg legg den like godt ut no:)


Dinna hadde eg med til skissomania for forrige veka. Nåken herlige bilde av Fredrik ein yrtidlig mårond me var oppe her i vår


Hannah e utrulig glad i makk, så ho kjem glatt og ringer på når ho e ute å lekar for å vise meg makken ho har funnet*æsj*. Så eg måtte ta fram kameraet ein dag ho kom dragande på ein i handa. Ganske lite på for å vera meg, men kjekt å laga nåke anna:) Fekk til og med brukt nåke gammal filt så har logge i nåken år:)

Eg satt meg ut på terrassen for å lesa litt ein ettermiddag det var så fint tidlig i vår. Så det synst Hannah var ein god ide og, så ho pakka seg inn i pleddet sitt o satt seg til å lesa ho og:)
Litt tom for nye idear innen scrappinga, men kanskje ikkje rart når det har blitt så masse scrapping i det siste. Men får kikke litt rundt å sjå om eg får litt inspirasjon. Ikkje lenge til Scrappevake heller, gledar meg!
Her e da helg igjen, iallefall for meg og ungane. Mannen må jobbe ein dag til. Jammen har første arbeidsveke gått fort. Men da e litt godt og at det føles sånn. Men blir ikkje så masse med oss etter arbeid. Men da e no sånn da e sku ein tru:) me får ta det igjen i helgane. Roen har senka seg i huset å eg skal ha ein sofakveld; dvs data og tv titting:)
Ha ein fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar